Řešení systému řízení a provozu callcentra

Callcentra

Callcentrum Mikrotech - CCM je kompletní systém řízení a provozu callcentra. Na jediném přístupovém čísle můžete mít neomezený počet operátorů, kteří budou vyřizovat hovory. Námi dodávaný systém ovládá všechny běžné funkce callcentra a špičkových ústředen. Nepotřebujete pořizovat žádné další zařízení a Vaši operátoři mohou pracovat všude tam, kde je dostupná síť internet.

Ke své práci potřebují pouze PC s internetem nebo IP telefon. Na přenos hlasu se používá protokol SIP, nejste tak vázáni ani lokalitou, ani počtem operátorů. Operátoři mohou pracovat i z domova. Vše máte plně pod kontrolou díky online přehledům. celé callcentrum můžete plně řídit. Můžete přiřazovat operátory skupinám apod. Možnosti jsou v podstatě neomezené. Ovládání ( operátora ) je možné pomocí telefonu, nebo WWW stránky. Callcentrum je možno nastavit pro více příchozích čísel a tím provozovat více volacích front. Součástí nabídky je i systém zadání, zpracování a archivace objednávek (pomocí WWW s výstupy na obrazovku, tisk, nebo e-mail).

Callcentrum Mikrotech je řešením komunikačních potřeb Vaší firmy přesně na míru. Cenová kalkulace je individuální dle náročnosti implementace. Před zahájením instalace bude vypracován projekt implementace zdarma. Na základě tohoto projektu bude stanovena cena pro zhotovení zakázky callcentra. Provoz callcentra je možno řešit také pronájmem a to včetně operátorů nebo pouze technické zajištění callcentra. Pro konkrétní nabídku nás kontaktujte. Po zavedení callcentra ve Vaší firmě bude předána kompletní dokumentace včetně zaškolení obsluhy.

Virtuální callcentrum

Provoz virtuálního callcentra Vám umožní rozložit zátěž telekomunikačního provozu společnosti na více operátorů.

Zřízení callcentra Vám dovolí plánovat kampaně, přiřazovat úlohy operátorům s danou kvalifikací a sledovat průběh telefonní kampaně. Distribuce probíhá na základě stanovených pravidel, kterými mohou být: rozdělení na kampaně, rozdělení dle priorit volajících, dle priority kampaní, směrování dle zaškolení operátorů (skill based routing), směrování dle času nebo dne v týdnu a další. Implementace systému virtuálního Callcentra je vždy naprosto individuální a závisí na potřebách Vaší společnosti. Ceny závisí na rozsahu celé aplikace.

Virtuální call centrum Vám zajistí veškeré služby komunikace se zákazníky, aktivní i pasivní telemarketing, zákaznické centrum, help desk a pod. Tyto služby můžete s produktem callcentra Mikrotech provozovat bez nákladů na operátory, technického zázemí a telefonních linek. Více informací ke službě callcentra rádi poskytneme na Váš dotaz.



Testujte zdarma!

Výhody volání s Mikrotechem

1 Můžete začít volat hned, za nejnižší ceny, bez investic, s minimálními závazky a s nulovými znalostmi. Smlouvu můžete ihned ukončit. Začněte ihned šetřit 2/3 dosavadních nákladů - volání v naší síti je navíc zdarma bez časového omezení.

2 Kromě regionálního (geografického, geo) čísla vašeho kraje pro bydliště a firmu si můžete zřídit i číslo negeografické (nomádní, nongeo, VoIP) ze serie 910 pro cestování na území ČR a ve zbytku světa nebo pro alternativní CLI, kdy se Vaše volání jeví volajícímu jako volání z čísla Vašeho mobilu. Počet čísel není omezen, můžete si vybrat, případně požádat o dobře zapamatovatelná čísla pro byznys za jednorázový poplatek.

3 Registrace a zřízení prvního VoIP čísla je obvykle do několika minut, úhrada kreditu na počkání například přes PayPal, FIO banku a mnoho dalších možností...

4 Měsíční paušál neexistuje, za nájem čísla platíte pouze 1 Kč (nebo více při tarifu pro Vás výhodnějším.)

5 Žádný závazek, délka platnosti kreditu je neomezena.

6 Nejnižší ceny hovorů na trhu Vám umožní za rok úspory v řádu tisíců korun.

7 Online výpis hovorů zdarma.

8 Možnost přenosu čísla od většiny operátorů.

9 Na počátku můžete telefonovat bez počátečních investic - stačí softwarový telefon ve Vašem počítači.

10 Pro telefonování ale počítač nepotřebujete - konzultujte u nás vhodnou sestavu VoIP zařízení nebo mobilní telefon.

11 Klienti mohou v případě potřeby kontaktovat Dohledové centrum Mikrotech strukturovaným formulářem zde, kdykoli mailem (podle Všeobecných podmínek musí být reklamace přednostně mailem) na voip@mikrotech.cz.
S konkrétními dotazy se ve všední dny od 9:00 do 16:00 mohou obrátit také telefonicky (12:00-13:00 polední přestávka, využijte prosím záznamník) na tel.: 558840000. Mimo tuto dobu zanechte vzkaz na záznamníku a následně pošlete mail s podrobnostmi, budeme se jím zcela určitě zabývat. Doporučujeme si vzkaz připravit a aspoň krátce definovat, o co jde.

Při odkazu na mail s konkrétním dotazem, popisem problému a chybových hlášení, Vám odpovíme co nejdříve. Vzkaz již v sobě obsahuje Vaše číslo telefonu.

VIP klienti se mohou na nás s problémy obracet kdykoli a to podle uzavřené dohody.

 

    Mikrotech VoIP a GSM operátor


  • Těšínská 365, Orlová-Poruba, 73514
  • Hotline: 00420 558 840 000
  • Fax: 00420 558 840 001
  • E-mail: voip zavináč mikrotech.cz
Mikrotech twitter Mikrotech facebook Mikrotech Heureka